Pomoč in naročanje po telefonu

068 159 616

Cart

Splošni pogoji

Splošni pogoji spletne trgovine www.povejzgodbo.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot) in na podlagi priporočil GZS. S spletnim mestom www.povejzgodbo.si (v nadaljevanju ponudnik, prodajalec ali spletna trgovina) upravlja Povej zgodbo, spletna trgovina daril, Metka Čede Ciglar, s. p., Petrovče 217, 3301 Petrovče.

VIZITKA PODJETJA

Sedež podjetja: Povej zgodbo, spletna trgovina daril, Metka Čede Ciglar, s. p., Petrovče 217, 3301 Petrovče
Matična številka: 8032491000
Davčna številka: 76248739
TRR: SI56 6100 0001 8331 407, odprt pri Delavski hranilnici d. d.
Zavezanci za DDV: NE
Datum registracije podjetja: 22. 8. 2017
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med prodajalcem in kupcem.
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matična številka),
• kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (telefonska številka, e-naslov),
• bistvene značilnosti izdelkov,
• dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
• pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
• vse cene morajo biti jasno določene,
• stroške prevoza,
• način plačila in dostave,
• rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop, poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
• pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.

Cene izdelkov in ažurnost podatkov

Redna cena velja za vse uporabnike trgovine. Vse cene so v evrih (EUR) in ne vsebujejo DDV, saj podjetje Povej zgodbo ni zavezanec za DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila, pod spodaj navedenimi pogoji.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o dejanskem predračunu opravljenega nakupa). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Originalen račun prejme kupec skupaj s pošiljko.
Ponudnik skuša čim bolje skrbeti ter zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletni strani. Kljub temu, pa se lastnosti izdelkov, dobavni rok in cena spreminjajo, tako obstaja možnost, da ponudnik ne utegne sočasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru se kupca obvesti o spremembah ter omogoči odstop od nakupa ali zamenjavo naročenega izdelka. V primeru, da se cena izdelka med obdelavo naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oziroma ponuditi ustrezno rešitev v obojestransko zadovoljstvo. V primeru nepredvidene spremembe cen določenega izdelka ali nezmožnosti dobave, si ponudnik pridržuje pravico odstopa od pogodbe.

Naročanje

Naročanje poteka preko interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Uporabnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini, razvrščene v kategorijah izdelkov. S prijavo v spletno trgovino uporabnik soglaša z uporabo osebnih podatkov za uspešno sklenitev pogodbe in njeno izpolnjevanje (izdaja računa, dostava, itd.). Uporabnik lahko v času naročanja v vsakem trenutku preveri, katere izdelke si je do tega trenutka izbral, in sicer v njegovi košarici. Le-ta je vidna v zgornjem desnem kotu. Pred oddajo naročila je uporabniku omogočen pregled celotne vsebine naročila, vključno s količino in ceno ter popravek morebitnih napak. Šele s potrditvijo te izbire bo naročilo dejansko posredovano. Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. O morebitni spremembi naročila oziroma preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na e-naslov [email protected] , kjer mora navesti tudi številko naročila, ki je omenjena v predračunu, ki ga kupec prejme po elektronski pošti. Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira in odpošlje. S pogoji poslovanja sprejme kupec tudi predstavitev politike ponudnika glede vračanja blaga ali v primeru pritožbe.

Podjetje bo skladno z Zakonom o elektronskem poslovanju (v nadaljevanju ZEPT) shranilo besedilo pogodbe, ki bo kupcu na zahtevo dostopna v tiskani verziji.

Postopek nakupa

1. Sprejetje naročila – Ko kupec odda naročilo, prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Hkrati je to obvestilo potrdilo za naročilo.
2. Potrditev naročila – Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo izvede oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko oziroma mu piše na kontakten elektronski naslov. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
3. Odpremljanje blaga – Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje.

Varovanje osebnih podatkov

Kupec lahko nakup opravi kot registriran uporabnik. Registracijo lahko kupec opravi na spletni strani www.povejzgodbo.si pod delom Prijava. Osebne podatke registriranih kupcev bo ponudnik obravnaval zaupno, jih skrbno varoval in jih v nobenem primeru ne bo posredoval tretji osebi. Podatki ne bodo nikoli zlorabljeni na kakršenkoli način. Ponudnik bo pridobljene podatke uporabljal za nemoteno izvedbo nakupnega postopka, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletne strani in izdelkov ter občasna promocijska sporočila.
Komunikacija z uporabniki: Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila, pošiljatelj bo jasno razviden, različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih, jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil. Željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Način plačila

Ponudnik omogoča kupcu plačilo naročenih izdelkov po povzetju z gotovino, plačilo po predračunu na poslovni račun ponudnika in plačilo s kreditnimi karticami s sistemom PayPal.

V primeru plačila po povzetju kupec dostavljavcu ob prevzemu paketa izroči gotovino.

Izdaja računa

Prodajalec ob dostavi naročenih artiklov kupcu izroči tudi natisnjen originalen račun.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

V skladu z določili ZVPot ima kupec pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga prodajalca obvesti, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za pravico do odstopa od nakupa prične teči z dnem prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca [email protected] ali na sedež podjetja Povej zgodbo, spletna trgovina daril, Petrovče 217, 3301 Petrovče.

Vrnjenemu blagu je potrebno priložiti kopijo računa ali drugo dokazilo, da je bilo blago kupljeno v spletni trgovini Povej zgodbo (npr. potrdilo naročila).

Edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti izdelek vrne po pošti na naslov prodajalca Povej zgodbo, spletna trgovina daril, Petrovče 217, 3301 Petrovče.
Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.
Kupec mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec izdelkov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja.
Vračilo vplačanega zneska bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z nakazilom na njegov transakcijski račun.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Stvarna napaka

Napaka je stvarna kadar:
• izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
• izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
• izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
• je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila,
Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled izdelka.

Garancija

Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan.

Stroški in način dostave

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku. Če ima ponudnik naročen izdelek v lastnem skladišču, ga bo kupcu dostavil v roku 1-3 delovnih dni. V primeru, da izdelka ni v ponudnikovem skladišču, bo izdelek kupcu dostavljen v najkrajšem možnem času oziroma po dogovoru.

Neprevzem naročenega

Ko vaše naročilo obdelamo in ga oddamo v dostavo, prejmete od nas sporočilo na e-naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu, da lahko paket pričakujte v naslednjih dneh. Če vam dostavljavec ob dostavi paketa ne more predati, vam v nabiralniku pusti obvestilo o nadaljnjem ukrepanju.
V primeru, da iz kakršnega koli razloga obvestila o prejetju pošiljke nimate (ga niste prejeli, ste ga založili …), nas prosim kontaktirajte na [email protected] in posredovali vam bomo podatke s katerimi lahko paket prevzamete brez obvestila.

V primeru, da kupec naročila ne prevzame, lahko naročilo pošljemo ponovno, vendar pod pogojem, da kupec v naprej poravna stroške vračanja pošiljke v znesku 3,50 evre in stroške vnovičnega pošiljanja v znesku 3,50 evre.
V skladu z ZVPot za odstop od pogodbe ne šteje zgolj zavrnitev sprejema blaga sama po sebi, zato ima podjetje pravico uveljavljati povračilo nastalih stroškov.
V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo pristojnim organom kot zlorabo.

Pogoji nagradne igre Z darilom povej zgodbo na Facebooku

Splošne določbe

Ta pravila in pogoji določajo sodelovanje v seriji nagradnih iger Z darilom povej zgodbo (v nadaljevanju: nagradna igra), katere organizator je Povej zgodbo, spletna trgovina, Metka Čede Ciglar, s. p., Petrovče 217, 3301 Petrovče (v nadaljevanju: organizator).

Namen nagradnih iger je promocija.

Nagradna igra se organizira pod nazivom Z darilom povej zgodbo in poteka kot serija nagradnih iger, pri katerih je rok trajanja vsakič naveden na Facebook strani organizatorja.

Vsa vprašanja ali komentarje v zvezi z nagradno igro lahko posredujete organizatorju na naslov Povej zgodbo, spletna trgovina, Metka Čede Ciglar, s. p., Petrovče 217, 3301 Petrovče ali na elektronski naslov [email protected] .

 

Pravila in pogoji sodelovanja

Podrobna predstavitev in potek nagradne igre je na voljo na Facebook strani organizatorja.

V nagradni igri lahko sodelujejo vsi, ki v predpisanem obdobju izpolnijo  navodila posamezne nagradne igre, objavljena na Facebook strani organizatorja.

S sodelovanjem v nagradni igri posamezni udeleženec v celoti sprejema vsa tukaj navedena pravila in pogoje sodelovanja v nagradni igri in se z njimi v celoti strinja.

Pravila nagradne igre so navedena na spletni strani organizatorja www.povejzgodbo.si pod zavihkom Splošni pogoji.

Udeleženci morajo upoštevati tudi pravila družbenega omrežja Facebook.

 

Način sodelovanja in potek nagradne igre

Za sodelovanje v nagradni igri mora udeleženec izpolniti navodila, navedena ob posamezni nagradni igri.

Organizator bo med vsemi sodelujočimi udeleženci, pri vsaki nagradni igri, izžrebal nagrajenca, ki bo prejel praktično nagrado.

Nagrajenci bodo objavljeni na Facebook strani organizatorja.

 

Nagrade

Nagrade bodo navedene ob vsakokratnem razpisu posamezne nagradne igre.

Denarno izplačilo nagrad, prenos ali menjava nagrade ni mogoča.

 

Objava in obveščanje nagrajencev

Organizator nagradne igre bo na svoji Facebook strani objavil imena in priimke nagrajencev, kot so jih navedli v obrazcu za sodelovanje, s čimer se nagrajenci, s sodelovanjem v nagradni igri, strinjajo.

Nagrajenci po objavi rezultata v sedmih dneh na elektronski naslov organizatorja [email protected] sporočijo kontaktne podatke (ime, priimek in naslov) kamor organizator pošlje nagrado. V primeru navedbe nepopolnih, nepravilnih ali neresničnih podatkov lahko organizator zavrne podelitev nagrade ter nagrade ne podeli. V kolikor se nagrajenec v osmih dneh od datuma žrebanja ne javi in ne sporoči zahtevanih podatkov, nagrada ne bo podeljena.

 

Prevzem nagrade

Nagrada bo nagrajencem poslana s poštno pošiljko v enem tednu po prejemu kontaktnih podatkov potrebnih za pošiljanje.

 

Varstvo osebnih podatkov

Udeleženci nagradne igre organizatorju dovoljujejo, da, do preklica, vodi, vzdržuje in obdeluje zbirko zbranih osebnih podatkov nagrajenih udeležencev izključno za namene obveščanja o nagradni igri skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (v nadaljevanju ZVOP).

Organizator se zavezuje, da osebnih podatkov ne bo posredoval tretjim osebam, razen v kolikor bi to bilo potrebno zaradi izvedbe nagradne igre. V času upravljanja osebnih podatkov ima posameznik možnost vpogleda, prepisa, kopiranja, dopolnitve, popravka, blokiranja in izbrisa osebnih podatkov v zbirki podatkov, skladno z veljavnimi predpisi.

Organizator bo osebne podatke nagrajencev izbrisal oziroma uničil, ko bodo nagrade poslane. Osebni podatki udeležencev ne bodo uporabljeni za namene neposrednega trženja.

 

Odgovornost

Nagradna igra ni na noben način povezana s Facebookom. Facebook ne izvaja in ne organizira te nagradne igre in ni njen pokrovitelj. Facebook je izvzet iz vseh odškodninskih in drugih zahtevkov udeležencev nagradne igre.

Sodelujoči sodeluje v nagradni igri na lastno odgovornost.

Organizator ne prevzema nobene odgovornosti za kakršnekoli nezaželene posledice, ki bi jih sodelujoči in/ali kdorkoli tretji utrpel kot posledico sodelovanja v nagradni igri.

 

Končne določbe

Organizator si pridržuje pravico do sprememb pravil in pogojev sodelovanja v nagradni igri, ki jih lahko opravi kadarkoli. O vseh spremembah in novostih bo organizator udeležence obveščal z objavami na svoji Facebook strani. Organizator lahko kadarkoli in brez predhodnega obvestila začasno prekine ali konča nagradno igro.

Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.
Ponudnik ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka. Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih ponudnik v primeru vednosti ne bi potrdil oziroma sklenil pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo dejanskega stanja izdelka. Pridržujemo si pravico do spremembe cen in specifikacij proizvodov brez predhodne najave.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Ponudnik bo v petih (5) delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Podjetje skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Spletna trgovina Povej zgodbo, kot ponudnik blaga in storitev, ki se ukvarja s spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na elektronski povezavi http://ec.europa.eu/odr.
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.